Thursday, August 7, 2008

Sujud syukur..

Tahniah pada suami tercinta....Akhirnya segala usaha, penat lelah dan pengorbanan masa, tenaga, wang ringgit selama ini berbaloi..Syukur Alhamdulillah.

Pada 5 Ogos lalu saya sekeluarga sama-sama meraikan kejayaan suami pada istiadat konvokesyen UM dengan memperolehi Sarjana Syariah. Sebagai isteri saya juga turut rasa gembira dan terharu. Rasa berbaloi sungguh walaupun dia mengambil masa sedikit panjang melengkapkan tesisnya.

Tak siaa- siaa pergi bertapa kat Gunung Jerai dan resorts tempoh hari.. Kuat jugak iltizamnya. Kerja sambil mengaji ni pun penuh dengan cabaran yang berbeza dari full time study. Tambah pulak dah berkeluarga.

Doakan saya juga!
But when??? Bila 3 orang permata saya dah cerdik dan pandai urus diri mereka sendiri mungkin. Saya ni susah sikit nak buat dua tiga kerja dalam satu masa. Thank you Dik Ma sebab tolong jaga Hanna, Nuha dan Najla pada hari tu. Tq jugak sebab volunteer nak jadi jurugambar.

2 comments:

Anonymous said...

salam kak abi,

congratulation to abg hamdi on his graduation. welcome to the club! let go further to doctorate level after this. Ya Allah! berikan aku kekuatan! kak abi, bila lagi? buat ja master management kat uum. cikgu idrus smkak dulu pun dah ada master management fr uum. buat part time ja...

min

cahayaqalbi said...

min: As a big sister I'm very proud of u n din due to yr achievement. I'm still waiting for the right time. And of course will from Allah....Issshh sedihnya tapi gembira hampa semua nak pi...Rindu kat hampa semua nanti...

banner